Try and see?

Thursday 5 November 2009

The Minister of Pening Lalat



Menteri  Kpdn & Menteri Pelancongan: Hari ni aku nak naikkan Minyak, besok naikkan bill astro sebab anak aku masuk af ari 2 tak dpt afundi banyak. aku lak nak buat projek kat sabah boleh aku tenangkan Presiden aku 2 yang tengah pening 2 (lalat kiri)

Menteri Belia dan sukan : Lari atlit2 ku dengan mengunakan kaki mu bukan nye dengan air liur heheheheh.

Menteri dalam Negara: Wahai rayakt ku bersama lah kita 1malaysia terjun kedalam lembah penipuan.

PM & Xpm: yehahah aku nak kau bawak aku ke wawasan 2020 1malaysia boleh kena tipu hehehehe

1 comments:

Unknown said...

menarik ben mana la lu amek lalat nihh......ish3....good sikuikiukik

Islam for all

My Baca Unit

Music...Lovers

CArs & Bike Blogs

TechnoloGi

Gang Blogger