Try and see?

Sunday 12 July 2009

The Last daY


Hari terakhirku bersama hati ku yang baru iaitu Notebook aku. hehehehhhehhe, aku dah pokai terpaksa melepaskan barang kesayangan aku ni yang aku ade semenjak jiwa aku kosong. Aku amat Menyintai notebook ku ni tetapi aku terpaksa mencagarkan nye untuk Hidup.Mungkin satu hari nanti aku akan ketemui notebook ku lagi. Nilah kebenaran yang aku patut menerimanya, aku dah puas dah menolong orang yang aku sayangi selama ini tidak dapat menolong aku. Ini lah kebenaran, Selepas ni aku tidak akan menjadi manusia seperti yang mereka kenali ku sebelum ini. Aku akan berjanji bersama notebook ku ini akan bertemu kembali setelah kucagarkan nye. Aku juge berjanji dalam lubuk hati ku yang aku REVANGE sesiape yang lukakan Hati ku ini sebab selama ini aku terlalu baik keatas semua orang yang aku sayangi. Ingat kata-kata ku ini aku tak akan memaafkan mereka yang menzalimi diriku ini dan Allah bersama ku untuk mencari KEBENARAN.

0 comments:

Islam for all

My Baca Unit

Music...Lovers

CArs & Bike Blogs

TechnoloGi

Gang Blogger