Try and see?

Wednesday 8 July 2009

Same old days again............




12.ooam-Dah masuk hari khamis dah tapi aku rase macam hari-hari yang pernah aku lalui.Maybe sebabnye myrevange not been yet 2 profil yet. Hari ini aku balik umah same like everyday bezanye Wei yen and Boy(jiran aku punye anak yang suke panggil aku abang.......bila aku balik umah) x ade g mane entah yang selalu buat aku terseyum.aku kat mamak lagi pas makan nasi goreng kampung (boleh lah kedai ni mkn ngan siap wi-fi sekali).Aku selalu teringat hari-hari idup aku ni macam air teh yang panas ni yang menunggu aku untuk habiskan cepat sebab mamak ni dah meyampah tengok aku lama-lama kat cini. Hari berganti hari aku masih tunggu ape nak jadi kat diri aku pasni sebab all this day aku go wit the flow. Marah,bengang,tired,lonely dan etc dah jadi darah beku kat ati aku. Maybe, aku baik sangat ngan orang sampai jadi macamni.Realiti dan Fantasi adalah subjek paling lama aku kaji dalam idup aku selama ni. Aku happy orang d sekeliling aku senyum dan bahagia ngan idup masing-masing tapi the TRUTH aku seorg yang terlalu obses ngan CINTA yang aku jarang dapat dalam idup aku, sampai orang ambik kesempatan keatas aku.Realiti is My life Suks.......Fantasi..........not comming in like always. Coz my soul is gone....

0 comments:

Islam for all

My Baca Unit

Music...Lovers

CArs & Bike Blogs

TechnoloGi

Gang Blogger